vrijdag 10 juli 2009

De regentonnen

Gisteren kregen we een mail uit Nederland dat onze 4 regentonnen zijn aangekomen in Banjul. Daar zitten vooral de schoolboeken voor volgend jaar in, plus wat andere zaken. Geweldig nieuws natuurlijk. Alleen dat was alle informatie en ik wist niet waar ik het op zou moeten halen. Gelukkig had ik een maand geleden "toevallig" al iemand gesproken van een andere mission organisation die via dezelfde man wat had verscheept. Hij was in de buurt, en wilde mij wel even brengen. Binnen het half uur waren we weer terug met de 4 drums. Het mooie is dat via deze manier de drums de douane al gepasseerd zijn en er dus geen lange wachttijd is. We zijn er superblij mee, en alles is er!! Voor Eline kwam het ook goed uit want die wilde graag haar vertrouwde knuffels, die ik gebruikt had als "gatenvullers".
Komende dinsdag mogen de hechtingen eruit, we zullen eens zien of we kort daarna eindelijk naar ons eigen plekje kunnen gaan!!

Geen opmerkingen: