zaterdag 20 augustus 2011

HET VERLOF IS WEER VOORBIJ

Doeiii Nederland! Het zit erweer op. 4 Maanden verlof zijn omgevlogen. Maar het waren bewogen maanden. We hebben veel gedaan.

Eerst natuurlijk de familie gezien en bezocht in o.a Eindhoven, Hoogezand Sappemeer, toen de vrienden en de presentaties in Doetinchem, Zwolle, Emmeloord, Nijmegen. Kraambezoek in Bergen aan zee, Eindhoven. Daar tussendoor bedenken wat we willen gaan doen als we terug komen; Blijf ik (silvian) nou wel of niet in die kliniek werken, stort ik mij volledig op het kerkwerk. En Thamar dan? Gaat zij als verpleeg- kundige in de kliniek werken. Etc.

Verwend dat we zijn. Familie en vrienden hebben ons uitgenodigd naar leuke pretparken (jahaa, ook de efteling; cool), dierentuinen en restaurants. We zijn nog nooit in zoveel geweest in zo'n korte tijd.

Kortom het was een goede tijd, maar de hele tijd was er ook het gevoel dat we graag weer terug wilden naar The Gambia, terug naar Sibanor.Naar ons nieuwe huisje, naar onze lieve collega's.

We hebben er echt zin in. We hopen ook dat de internet verbinding beter is en dat het ons lukt om de blog beter bij te houden. Als Lisa het kan moeten wij het ook kunnen.
Tja, die meid zullen we gaan missen. Ze mag gerust mee; ze zou zelfs wel willen, maar ze heeft besloten om in Utrecht te gaan studeren. Lieve Lisa all the best and see you around!

P.s dat telt voor iedereen. Wij vliegen komende maandag, en arriveren dinsdagochtend erg vroeg in Gambia!!


Liefs van ons; De Hammies











1 opmerking:

Anoniem zei

Thanks lieve mensen! Ik mis jullie ook! En ik vind het super leuk om jullie blogs te lezen. Wat mij betreft zijn ze veelte kort. Ik vind alle details geweldig om te lezen!
Xxxx